5a Trobada de ZER

El passat 31 de març vam celebrar a Benissanet la 5a Trobada de ZER que enguany va tenir com a eix temàtic la Música.

Com de costum els alumnes de Miravet van arribar ben d’hora amb el bus i van ser rebuts pel molt honorable alcalde i tots els mestres i alumnes de l’escola Antoni Nat.

Un cop feta la benvinguda, tots junts vam cantar l’himne de la nostra ZER i es va donar el tret de sortida als tallers musicals que hi havia preparats. Hi havia tallers de Karaoke, d’instruments de banda, de percussió i de ball.

Un cop acabats els tallers, vàrem marxar cap a l’escola de música on ens hi esperaven tots els mestres per fer-nos audicions de vent fusta, vent metall i percussió, que són els tres grans grups d’instruments que conformen la banda de música.

Amb la gana feta, el casal ens esperava ben engalanat per dinar i passar un ratet distès ballant amb la música més actual.

Per arrodonir la gran jornada va aparèixer per la porta del casal el gegant Manelic, la Mulassa i els capgrossos de Benissanet i ens van invitar a fer una cercavila pels carrers acompanyats per la xaranga de l’escola de música.

Va ser un dia inoblidable i molt divertit!!!

Fins l’any que ve!

foto trobada

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *