4a TROBADA DE ZER A MIRAVET

El passat 15 d’abril es va celebrar la 4a Trobada de Zer a Miravet.

Enguany el tema que vàrem treballar va ser “Els Canterers: Fang i tradició”. Totes les nenes i nens de la nostra ZER, ens ho vam passar d’allò més bé amb totes les activitats que ens van programar.

A les 09:30h van començar els actes al pati de l’escola Roc Llop i Convalia, on els alumnes més grans de l’escola de Miravet, ens van donar la benvinguda a tots els assistents, desitjant gaudir d’una gran jornada.

Cap a les 10h, vàrem fer la cantada conjunta de l’Himne de la nostra ZER i després, per agafar forces, vam esmorzar.

A les 10:30h, ens van separar per grups i vam anar a conèixer les diferents cantereries de Miravet. Cada canterer ens feia una explicació i una demostració de com es treballa el fang i quines coses es poden fer amb ell.

De canterer en canterer, necessitàvem una parada tècnica per repostar i agafar forces, i vam anar a dinar al casal.

Per la tarda, ens esperaven jocs al pati i tallers de ceràmica per demostrar les nostres habilitats.

A les 16:15h vam fer la foto de família per tancar una jornada inoblidable!!!

TROBADA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *