Seguiment i avaluació 3r Trimestre

Ja fa més d’un mes que vam haver de tancar l’escola i confinar-nos a les nostres cases. Durant aquest temps, els docents hem treballat per intentar acompanyar-vos el màxim possible en aquesta situació d’excepcionalitat.

El Departament d’Educació ha publicat noves instruccions per desenvolupar el 3r trimestre. L’objectiu per aquest període de confinament continua essent el promoure aprenentatges dins del currículum competencial i que els xiquets/es adquireixin aprenentatges que els facilitin ser ciutadans competents, lliures, crítics, autònoms, solidaris i responsables.

Durant aquest temps estem duent a terme un model organitzatiu que permet la interacció amb els alumne sense suposar una rèplica de l’horari escolar sinó que ha de servir per ajudar a millorar el desenvolupament de les seves competències i habilitats.

L’avaluació, com sempre, és un instrument per acompanyar i millorar el procés d’aprenentatge de l’alumnat respectant els ritmes i les potencialitats de cadascú:

• L’alumnat ha de conèixer la finalitat i els criteris d’avaluació de les activitats proposades.

• Les valoracions es faran a favor de l’alumne establint com a satisfactoris els aprenentatges adquirits durant aquest període, en cap cas modificaran de manera negativa l’avaluació qualificadora dels aprenentatges assolits en el període de setembre 2019 a març de 2020.

Us volem agrair la vostra dedicació i us animem a mantenir el contacte, amb les tutores/tutors o amb l’equip directiu, per fer un bon suport escolar i emocional.

Us adjuntem dues infografies en pdf que resumeixen els criteris d’avaluació per aquest període.

A més a més, informar-vos que s’anul·len:

• Les proves de competències bàsiques als alumnes de 6è.

• La Mostra de Teatre de la Ribera d’Ebre.

• Les sortides de final de curs.