Conferència de Moncho Ferrer a Tarragona

El passat dilluns 16 de setembre vam assistir a la conferència de Moncho Ferrer: “L’acció transforma el món” realitzada a l’Aula Magna de Tarragona. Ens va explicar molts dels projectes que es porten a terme gràcies a la Fundación Vicente Ferrer a la zona d’Anantapur, Índia. També vam poder comprovar els gran avenços que està fent la societat en aquella zona tan pobra: les dones comencen a lluitar pels seus drets i els nens/es discapacitats/des reben molta ajuda i se’ls ajuda a sobreviure i a ser feliços.

Al finalitzar la conferència, vam poder parlar amb Moncho i explicar-li que la nostra ZER col·labora amb el projecte School to school i ens va signar un llibre que podeu trobar a les dues escoles.

Va ser una trobada molt interessant i enriquidora! Us deixem algunes fotografies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *