Iniciem l’assemblea

Fa unes setmanes els alumnes de CS de les dues escoles de la nostra ZER van fer una connexió amb el nostre centre padrí l’Escola Sant Isidre de Capçanes. Ens van ensenyar com organitzen l’Assemblea a nivell de centre i ens van explicar algunes de les accions que han realitzat durant els anys que porten sent Escola Verda. Va estar molt interessant i ens va motivar molt!

A partir d’aquesta trobada vam rebre un Genially on ens animava a fer una assemblea a nivell de ZER, i la vam fer el dia 7 de maig, va anar molt bé i vam prendre molts acords amb noves accions. Aviat us farem un tastet del que hem iniciat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *