Notícies fresques de l’Escola Vidal i Abad

CATALUNYA RÀDIO:

El passat dimecres 22 de maig de 2013 va visitar l’escola Vidal i Abad de Vilaller en Lluís Urpí de Catalunya Ràdio.

Va venir a explicar als alumnes de cicle superior els 30 anys que compleix Catalunya Ràdio el 20 de juny d’aquest any.

Ens va exposar coses molt interessants sobre la història d’aquesta emissora de ràdio, vam poder escoltar la primera emissió  i veure diferents programes que s’han fet al llarg d’aquests anys.

Finalment va gravar a 4 alumnes de l’escola parlant sobre els seus gustos radiofònics.

A continuació us deixem l’enllaç perquè els pugueu escoltar.

Els alumnes amb en Lluís Urpí

VISITA D’UN AGENT RURAL:

El dimarts 28 de maig va venir a l’escola en Pep, agent rural de la nostra comarca.

Ja fa uns anys que tenim el plaer de comptar amb les seves xerrades que són molt interessants. Aquest cop ens va parlar d’algunes espècies animals del nostre entorn i de quines actituds són les més correctes per cuidar el nostre paisatge natural.

També ens va portar una mostra de banyes, motlles amb la petjada d’un ós, etc..

Ens va agradar molt tant a grans com a petits!

Mireu quin munt de coses!