CANTEM PER L’SKIMO

Un any més, els nostres alumnes de cicle mitjà I cicle superior han fet sentir la seva veu fora de l’escola. En aquesta ocasió han acompanyat l’acte d’inauguració dels campionats del món de SKIMO , celebrat el passat 1 de febrer a la població de Boí.

  

Un altre any els campionats del món de SKIMO  s’han celebrat a l’estació de Boí-Taüll. Fa dos anys ja vam participar cantant a l’acte d’inauguració i aquest any han tornat a comptar amb nosaltres. I com ho vam fer?

Els nostres alumnes van ser els portadors de les  29 banderes que representaven els països dels competidors. Van pujar a l’escenari tots i totes amb les banderes i va començar l’actuació. Van cantar una cançó, la lletra de la qual ha sigut composada des del centre, concretament la mestra d’anglès Anna Farrero i la mestra de música Olga Tous han sigut les compositores.  Es va fer una versió de la lletra de la cançó Viva la Vida de Coldplay, la meitat en català i la meitat en anglès. Vam assajar molt! L’esforç constant dels nostres alumnes, juntament amb  les mestres de música i anglès  i tota la resta de mestres van fer possible que el resultat fos tot un èxit.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut