TALLER D’ANIMACIÓ A ESPLUGA

Els nens i nenes de l´escola d’Espluga de Serra van fer un taller d’animació.

El passat dimecres 22 de novembre l’Eulàlia i l’Oscar van venir a l’escola per ensenyar-nos com donar vida a la plastelina. La técnica de l’Stop Motion  ens va ajudar a entendre com es creen els dibuixos animats. Vam dissenyar una ‘careta’ per al nostre magazine. I, sobretot, vam gaudir moltissssim!!!!

Els nens van animar pedres i lletres fetes amb plastilina tot fent el títol d’un petit magazín de tota la ZER Alta Ribagorça. També van fer efectes sonors per la careta i entradeta del Magazín. Els nens van comença a fer el taller a les dos de la tarda i van acabar a les quatre. En tot aquest temps van fer unes dos mil fotos, després amb l’edició de vídeo es veurà el moviment. Tots els alumnes van sortir molt contents i satisfets de l’escola.