SANT JORDI A ESPLUGA DE SERRA

El dia 23 d’abril van celebrar Sant Jordi a l’escola Espluga de Serra, fent activitats amb l’ajuda dels pares, mares i professores.

El dilluns per la tarda van ser convidats els pares i mares per fer unes activitats de Sant Jordi tots junts.                                               Primer alguns pares o mares voluntaris els van explicar histories, llegir contes, fer trucs de màgia…als nens. Més tard els alumnes van recitar rodolins i poemes inventats per ells mateixos. Finalment van fer unes manualitats molt boniques: una rosa feta amb un pal pintat de verd, una ouera i paper de seda vermell. La segona manualitat va ser un punt de llibre, fet d’un pal de gelat i goma eva. La darrera manualitat va ser un llibre animat, fet amb papers en blanc.

Va ser un dia molt divertit, alegre i animat. Tots van gaudir molt, pares, mares, professores i alumnes.

En resum va ser un dia  fantàstic!

Redactores Lua Wouters i Charly Tobback