Jornada d’animació a la lectura 2013

Hola de nou!

El passat dimecres 17 de maig de 2013, ens vam reunir tots els alumnes de la ZER Alta Ribagorça a l’escola Vidal i Abad de Vilaller per celebrar, un any més, la Jornada d’Animació a la Lectura.

A l’entrada de l’escola ens hi esperava una pancarta per donar-nos la benvinguda.

Durant tot el dia vam realitzar diverses activitats:

Al matí, els alumnes de Cicle Inicial, Cicle Mitja i Cicle Superior vam assistir a la representació teatral “Clowning!”, un espectacle en anglès a càrrec del pallasso Ruskus Patruskus.

En Ruskus Patruskus

L’obra tractava sobre London, la capital del Regne Unit. En Ruskus ens va ensenyar moltes coses, i ens va fer participar de valent! Tot combinat amb una mica de màgia de la bona.

Uns quants alumnes vam haver de participar de l’obra

Mentrestant, els alumnes d’Educació Infantil vam poder escoltar 3 contes de part d’una conta-contes.

A continuació, ens vam ajuntar amb els de Cicle Inicial i vam veure una obra de teatre també d’en Ruskus Patruskus: Bibliòfilus.

Bibliòfilus

Mentrestant, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior vam tenir el privilegi que ens visités l’escriptor Enric Larreula, que ha escrit, entre molts d’altres, “Ala de corb“. Ens va explicar un munt d’experiències i al final a alguns ens va signar els treballs que havíem fet sobre el seu llibre.

L’Enric Larreula amb el públic

L’Enric signant els treballs

Després de divertir-nos tant, vam dinar i vam jugar al pati.

A la tarda vam realitzar tallers per cicles.

Els d’Educació Infantil vam veure la pel·lícula “El Patufet”  a la pissarra digital.

Alumnes d’Educació Infantil ben atents

Els de Cicle Inicial vam realitzar unes activitats sobre el llibre de lectura “L’excavaller Sant Jordi“.

Els alumnes de Cicle Inicial amb la senyoreta Maje

Els de Cicle Mitjà vam fer un seguit d’activitats de llengua sobre el llibre “La faraona barbuda“.

Ordenant lletres i paraules

Els de Cicle Superior vam fer un taller relacionat amb el llibre “Ala de corb“. Ens vam disfressar de pirates i vam realitzar una gimcana per trobar un tresor ben dolç!!!

La senyoreta Maria ens ajuda a disfressar-nos

I fins aquí l’edició d’aquest any! Ja tenim ganes que sigui l’any que ve per repetir-ho!