CARNAVAL A L’ESCOLA DE LA VALL DE BOÍ

El passat dijous 8 de febrer a l’escola Vall de Boí vam celebrar la festa de Carnaval. Tots i totes ens vam posar les nostres millors disfresses i juntament amb els alumnes de l’escola bressol vam anar amb el Rei Carnestoltes pels carrers de Barruera a fer la plega. Tot i el fred, va ser un matí ple de diversió, tal i com ens mana el Rei Carnestoltes.

Primer de tot, vam iniciar el dia amb una demostració d’uns balls coreografiats pels alumnes  de l’escola que ho van voler i que prèviament havien estat preparant. Tot seguit, va arribar el gran moment de la plega, on ens ho vam passar d’allò més bé cantant cançons a canvi del que la gent ens volgués donar. Cal dir que vam recollir una gran quantitat de coses que ens vam poder menjar nosaltres i els alumnes de l’escola bressol un matí per esmorzar. Finalment, per acabar el dia quan vam arribar al centre per no trencar amb la principal norma del Rei Carnestoltes que es passar-s’ho bé vam fer una sessió de cine. Va ser un dia genial.

Però aquí no s’acaba la cosa, perquè prèviament el Rei Carnestoltes ens va enviar les seves ordres al centre i els alumnes d’Infantil i d’Inicial durant tota la setmana les van haver de complir. Eren unes ordres ben boges i gracioses que van fer que durant tota la setmana tots ens ho passéssim d’allò més bé.