APRENEM A APRECIAR ELS NOSTRES COMPANYS

El dimarts 20 de febrer, una mare es va presentar per fer un taller d’apreciació. Amb l’objectiu de apreciar mes els companys  els alumnes van realitzar aquet taller amb moltes ganes.

El dimarts per la tarda  els nens i nenes de l’escola d’Espluga de Serra van fer un taller d’apreciació amb la Maria, que és la mare d’una alumna de l’escola.

La primera activitat que van fer era posar-se d’esquena de dos en dos,  tapar-se els ulls i després s’havien de girar i dir una cosa bonica de l’altre. La segona activitat era fer parelles i durant un minut anar-se dient coses boniques de l’altre.

En  general, els nens i nenes s’ho van passar molt bé, però alguns companys van tenir més dificultat en dir coses boniques dels altres. Es una activitat que haurien de fer totes les escoles per a apreciar les coses perquè … Dir coses dolentes es mes fàcil que dir coses bones!