ALLIBEREM UN GAMARÚS DES DE L’ESCOLA VIDAL I ABAD!

El 19 de setembre del 2017 a l’escola Vidal i Abad de Vilaller van venir dos agents rurals amb un gamarús (cabrota). Un gamarús és un mussol pirinenc que s’alimenta de ratolins i cucs del bosc.

Els agents ens van explicar que un senyor es va trobar aquest animaló xicotet  a la vorera d’una ciutat, ja que s’havia caigut del niu. Aquest senyor va trucar als agents rurals i aquests el van portar al centre de fauna salvatge de Vallcalent on el van curar.

Arribat aquest dia, va ser el moment de deixar-lo en llibertat i ens van deixar disfrutar d’aquest moment. Tots vam haver d’estar en silenci per tal de no espantar-lo, vam sortir al pati, a la part del darrera on hi ha arbres, i el van deixar anar. El gamarús no va anar cap als arbres i va anar directe a la finestra de les cases del costat, tot i que desprès va marxar volant.

Els agents rurals ens van comentar que si trobem qualsevol animal ferit els podem trucar al següent número de telèfon: 973621100.