ANIMACIÓ A LA LECTURA

El dia 27 d’abril, els alumnes de  la ZER Alta Ribagorça ens vam reunir a l’escola de Barruera.

Quan vam arribar els alumnes a l’escola de Barruera ens van fer una benvinguda molt divertida i un joc per saber com ens organitzaríem per fer les activitats.

A les deu vam començar les activitats.

Tots els cicles vam tenir activitats relacionades amb un llibre que ens havíem llegit i que les havien preparat els mestres.

A més a més, els més petits van tenir un Conta Contes, va venir l’Asha Miró que és l’escriptora dels llibres de “La filla petita del Ganges” i “La filla del Ganges” i el Bibliobús Pere Quart ens va preparar una activitat super xula als de cicle mitjà i superior que va fer que acabéssim de passar un molt bon dia.

Tot això, acompanyat de bon temps i d’uns companys amb els qui cada cop ens ho passem millor ha estat molt divertit.