RECICLEM A L’ESCOLA VIDAL I ABAD

Des de la nostra escola continuem amb el compromís de respectar el medi ambient.

Des de fa temps que recolzem accions com la socialització de llibres, l’ús de la carmanyola, pàrquing de bicicletes, l’estratègia de les 3R (reduir, reutilitzar i reciclar), conscienciació de no malbaratà l’aigua, l’estalvi d’energia, separació correcta dels residus, sortides al nostre entorn, entre d’altres.

Per aquest motiu, aquest curs hem iniciat noves accions per potenciar i respectar els valors mediambientals, de les quals us volem fer partícips:

• Nous contenidors de reciclatge als passadissos de l’escola: paper, plàstic i orgànic.
  • Contenidors de paper, plàstic i orgànic al menjador.
  • Contenidor de piles a l’entrada de l’escola.
  • Contenidor d’oli domèstic usat al costat del menjador (contenidor taronja).
  • Col·locació d’una caixa niu al nostre pati.

A més a més, donem la benvinguda a tots els llibres, contes, joguines i disfresses en bon estat i que ja no necessiteu.

Us animem a col·laborar amb nosaltres per fer entre tots un món més sostenible. L’escola som tots!