FEM MÚSICA AMB L’UKELELE!

L’ukelele és un petit instrument musical, fàcil d’aprendre, i que aporta molts beneficis per a la formació i el desenvolupament global dels alumnes. Aprendre a tocar l’ukulele a l’aula implica comprendre la teoria musical bàsica, com acords, ritme i melodia, alhora que permet als alumnes explorar… Llegeix més»

MÚSICA I MOVIMENT

Amb els més menuts de la ZER fem sessions de música i moviment. Treballem d’una manera més sensorial i vivencial el que més endavant es transformarà en aprenentatges més conscients.
Treballem la imaginació i la creativitat, la concentració, la percepció sonora, la veu i el ritme….
Ens… Llegeix més»

PISCINA I DESCOBERTA DE L’ENTORN

Els infants d’Educació Infantil i Cicle Inicial de la ZER han estat fent les vuit sessions de piscina. Hem aprofitat aquests matins per combinar la piscina amb diferents sortides A l’entorn proper.
D’entre les activitats realitzades hem fet un taller amb els agents rurals, una… Llegeix més»

GLOSA A LA ZER

Glosar és l’art d’improvisar versos rimats sobre una melodia determinada, forma part de la cultura popular oral catalana. Les cançons improvisades són composicions poètiques en què cadascuna de les estrofes acaba amb un vers o grup de versos que tothom coneix.
Les darreres sessions de música,… Llegeix més»

DANSA’T

Ja és el cinquè curs que formem part del projecte DANSA’T, que ens endinsa en la cultura i les tradicions pirinenques. L’Ivan Caro ha dinamitzat quatre sessions a cadascuna de les escoles de la ZER. Hem pogut aprendre diferents danses populars del nostre territori, conèixer… Llegeix més»

Dia mundial de la Poesia 2024

El 21 de març, amb motiu del Dia Mundial de la poesia, els alumnes de la ZER Urgellet ho han celebrat gravant poemes de Lola Casas, que és l’autora que estem treballant aquest curs escolar i ens vindrà a visitar-properament.
L’any 1999 la Conferència General de la… Llegeix més»

Certamen de lectura en Veu alta

Els beneficis de la lectura en veu alta
Segons estudis científics, la lectura compartida en veu alta comporta implicacions emocionals, socials i d’adquisició de coneixements que potencien i consoliden aspectes cognitius claus per a la infantesa, l’adolescència, la joventut i l´edat adulta. Tanmateix, Veualta és un… Llegeix més»