Aquest darrer trimestre, l’alumnat de mitjans, hem dedicat temps a construir unes caixes niu per a l’Escola Sant Roc de Paüls. Vam decidir utilitzar brics de llet per poder donar-los una altra vida.
Cadascú va personalitzar la seva caixa amb els colors que més li agradaven, i a més hi vam afegir unes teulades d’allò més acolorides. Quan ja ho vam tenir tot apunt vam sortir al pati per penjar-les.
En les següents fotos hi podreu veure el resultat!




















