Valoració de les colònies Ca Manxol – Caseres

Els/les alumnes de 2n, 4t i 6t de Primària de l’escola la Gessera hem fet una valoració de les Colònies a Ca Manxol de Rasquera (29 i 30 de març de 2017).

Per nosaltres, tant les activitats, com els jocs, temps lliure i l’estada de la casa ens han agradat moltíssim.

Els monitors i el menjar han sigut excel·lents!!! Les activitats que ens han agradat més han estat: el tir en arc i el joc de nit. Amb la senyora Magda, fent el taller de pauma, ens vam quedar amb la boca oberta!! La nostra polsera ens va costar molt de fer.

Ens ho vam passar molt bé munyint la cabra Filomena, observant els animals de la granja i fent el brossat.

Hi tornaríem demà mateix!!

Redacció: Maria i Delia (6t Primària)

IMG-20170329-WA0003
29 de març de 2017: Iniciant les Colònies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *