UN, DOS COOP!

Dimarts 24 d’abril, a l’escola la Gessera de Caseres va vindre un noi que es deia Òscar a realitzar un Taller, anomenat: Un, dos, Coop! per d’ensenyar-nos  els valors i principis del cooperativisme.

Va començar explicant-nos un conte sobre un poble,on de quan en quan, hi havia ventades que  ho barrejaven tot. La ventada, un dia, va revolucionar-ho tot totalment:  els adults es van quedar paralitzats i els cossos dels animals es van barrejar. Ens va explicar l’important que és ajudar-nos els uns als altres.

Amb diferents jocs i activitats, a més d’aprendre, ens vam divertir molt i ens van regalar dos pòsters per l’escola i un llibre per cadascú de natres.

Jordi(3r),Júlia (2n) i Mar (5è)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *