TROBADA ESCOLES VERDES

El 4 de desembre, els alumnes de Cicle Superior vam anar a Tortosa per participar en el Fòrum de les Escoles Verdes de les Terres de l’Ebre. Una iniciativa que va aplegar més de 200 participants d’una vintena d’escoles del territori.

Vam reunir-nos per compartir les accions sostenibles que es porten a terme a cada escola. Després de la jornada reflexiva, els participants vam plantar una cinquantena de pins al voltant de la Via Verda de Tortosa, un dels pulmons de la ciutat.

Els alumnes de l’escola La Miranda, també vam aprofitar per declarar les deixalles que vam recollir al Parc Natural dels Ports, durant la sortida als Estrets.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *