Teatre en anglès

El passat 22 de març els xiquets i xiquetes de 3r, 4t i 5è de l’escola la Miranda vam anar al teatre en anglès a Gandesa. Va estar dirigit per a tots els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è de la Terra Alta.

El teatre es deia “The teeth, the mouse and the monster” .

La història anava d’un xiquet que es deia Danny i li feia temor un monstre que es deia Gruffalo i la seua germana que es deia Susan se’n burlava. Però després Danny va perdre la por trobant-se amb Gruffalo, al final es posa una capa de SuperMan i enganyant-lo descobreix que Gruffalo era la seva germana Susan disfressada.

Durant el teatre van fer pujar a xiquets per participar i ballar.

Quan el teatre es va acabar vam marxar cap als pobles en autobús.

It was very fun!!!