Premi Neus Cortiella 2022

Avui, 11 de febrer, en memòria de la Neus Cortiella, qui va ser durant molts anys mestra i directora del nostre centre, l’Escola La Gessera convoquem un premi literari i artístic per als alumnes dels centres de primària de la Terra Alta.
Aquest concurs consisteix en realitzar una obra artística a partir d’una lectura a escollir per l’alumne/a o pel centre educatiu. Mireu les Bases del Premi Neus Cortiella 2022.
Teniu de termini fins el dia de Sant Jordi, 23 d’abril de 2022, per fer-nos arribar les obres participants.
Organitza l’Escola La Gessera, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Caseres.