Preinscripcions – Curs: 2020-2021

Degut a l’excepcionalitat del moment, la Preinscripció serà telemàtica.

• Com funcionarà?

Les famílies enviaran el resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escannejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica de l’Escola corresponent:

• Escola la Miranda- ARNES: e3000421@xtec.cat
  • Escola La Gessera –CASERES: e3000809@xtec.cat
  • Escola Mare de Déu de la Fontcalda – PRAT DE COMTE: e3002144@xtec.cat

Documentació:

• Resguard de la sol·licitud.
  • Còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne està en situació d’acolliment, la corresponent resolució del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Còpia del DNI del tutor i/o tutora de l’alumne, si és un estranger comunitari, document d’identitat del país d’origen; si és extracomunitari, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport.
  • Còpia del DNI dels alumnes majors de 14 anys (i dels menors de 14 si ja el tenen)

Per a més informació:

Estem treballant per donar-vos més informació, així com de facilitar-vos també les dades per la preinscripció a l’INSTITUT TERRA ALTA de Gandesa.