Nevada a l’escola

El dia 6 de febrer del 2018 va nevar.

A l’escola per celebrar-ho vam fer xocolata cuit. Vam utilitzar xocolata creo que ens van donar a una excursió, i llet que la filla de la directora Pilar i el fill de la mestra Mercè van anar a comprar.

Vam començar ratllant tots els xiquets la xocolata (creo), desprès quan el vam acabar de ratllar el vam ficar a una cassola en llet.

La xocolata estava boníssima!!!

Quan quedava mitja hora per marxar a casa ens van deixar sortir al pati per jugar a la neu.

A la tarda era  opcional vindre i qui va vindre va jugar a uns jocs que va portar la Mercè.

Va ser un dia diferent i molt divertit on alumnes i mestres ens ho vam passar d’allò més bé.

A continuació us deixem unes quantes fotos: