II Caminada solidària

El dia 20 de març els xiquets i xiquetes de primària de l’escola la Miranda vam fer una xerrada de la II caminada solidària. Vam explicar el que faríem, quants kilòmetres recorreríem, el recorregut a seguir i per a qui anirien destinats els diners ( per a la ONG Save the Children que ajudari als xiquets de Sudán del sud).

Es van apuntar un total de 76 persones.

El dijous 22 a la tarda vam anar a marcar per on haviem d’anar a la ruta però tot i això una persona es va equivocar de camí. Per sort tot es va quedar en un anècdota.

La ruta no arribava als sis quilòmetres i anava de l’escola a la font de’n Claret passant per la Picossa i tornant per la capelleta.

El dia 23 per el mati vam fer unes coques que després de la caminada vam repartir a la gent i ens van quedar molt bones!

Els diners recollits van ser un total de 492,29 €.

Agraïm la col·laboració i participació de tota la gent i l’any que ve pensem repetir-ho.