Colònies a Sant Carles de la Ràpita

Escola La Miranda

Els dies  21 i 22 d’octubre, vam anar de colònies a Sant Carles de La Ràpita i ens va agradar molt.

El primer dia vam anar a la platja a fer una activitat de recollida de brossa. Lo que més ens va agradar va ser anar en barca però el menjar estava una mica regular.

La llotja va ser molt divertida perquè vam veure molts animals de mar. Vam aprendre molt sobre les arts de pesca.

La discoteca va ser molt divertida, un poc curta, però molt agradable.

Alumnes escola La Miranda

Escola La Gessera

UNES COLÒNIES A L’ALTURA

Els passats dies 21 i 22 d’octubre, l’alumnat de la ZER Ports-Algars, vam anar de colònies a Sant Carles de la Ràpita.

Tot i que la nostra companya Carla Villanueva no va poder venir, ens ho vam passar molt bé tots.

El que més ens va agradar de les colònies va ser quan vam anar amb el vaixell. També per la nit quan vam fer la discoteca, que va ser molt divertit. Però el defecte que li vam trobar va ser que vam anar a la mateixa casa de colònies de l’any passat, però per lo demés va estar molt bé!

Va ser molt emocionant quan la nostra ex-mestra Rebeca, ens va visitar. Això sí que va fer les colònies més especials.

Unes colònies serveixen per aprendre coses noves, divertir-te i si tens l’oportunitat, conèixer gent nova.

Si es pogués, ens hauríem quedat a viure allí, perquè va ser una experiència impressionant, i tant de bo poder-ho repetir.

Alumnes escola La Gessera

Escola Mare de Déu de la Fontcalda:

A L’alumnat de Prat de Comte com bé han dit els nostres companys i companyes de Caseres ens va agradar, però hi havia un defecte, el menjar no era gaire bo, el sopar no ens va agradar molt.

El que ens va agradar mes va ser que vam anar a la platja però  l’alumnat de Arnes no hi va poder venir i Caseres i Prat i vam veure una Medusa morta i vam fer carreres per la platja.

L’activitat que més ens va agrada va ser anar en vaixell i vam poder conduir el vaixell i pujar a la part de dalt.

Nosaltres tres vam fer molts amics de D’Arnes i Caseres perquè el fet de estar dos dies junts  va ser una experiencia inoblidable.

Nosaltres ho repetiria però l’any que ve ens agradaria anar a Rasquera.

Alumnes escola Mare de Déu de la Fontcalda