UNA SORTIDA PER L’ESPLUGA CALBA

Aquest curs el projecte interdisciplinar de l’escola és “EL NOSTRE POBLE” , així que durant tot el curs anirem fent diverses activitats relacionades amb l’Espluga Calba.

Una de les primeres és aquesta sortida que vam fer divendres passat pel poble. Vam poder veure l’església i el castell.

Gràcies a les explicacions que ens van donar vam poder conèixer una mica més de la nostra història i cultura i per suposat a l’escola continuarem treballant sobre el tema. Ens ho vam passar molt bé fent de “turistes” al nostre propi poble i fent també de guies per a les senyoretes.