Sortim a buscar caragols. EI escola Porcel de Cervera.

El dijous dins de l’àrea de descoberta d’un mateix, els petits de l’escola vam treballar el traç de l’espiral. Per començar, vam explicar el conte “El cargol i l’herba de poniol”, i vam parlar de que la seva closca tenia dibuixada una espiral.

Els vaig proposar d’anar-ne a buscar al pati, i com que al pati no n’hi havia, vam apropar-nos al parc a veure si allà teníem més sort. Amb l’ajuda d’en Jaume, l’agutzil, en vam trobar per a tots. Mentre buscàvem pel parc, vam trobar castanyes bordes i nous, i sabeu què? doncs que a la gespa de les piscines també hi havia castanyes i en vam recollir un munt que posteriorment  podrem utilitzar per a realitzar activitats a l’escola.

Si en voleu veure les fotografies, cliqueu en la imatge.