RÀDIO ELS MIGDIES D’EPC A L’ESCOLA PORCEL DE CERVERA

Preparem un projecte nou?

Investiguem un sector poc conegut per nosaltres?

Ho provem?

Totes aquestes preguntes i moltes més van sorgir dels infants de la classe de Cicle mitjà i Superior de l’escola Porcel de Cervera en presentar-los un nou projecte a desenvolupar a la sisena hora de Llengua Catalana.

Després del Telenotícies que els infants van realitzar el curs passat, aquest any ens hem volgut endinsar en el món de la ràdio, un sector bastant desconegut per tots i totes i que estem molt emocionats en descobrir.

Plens d’il·lusió, i d’un grapat de nervis, el passat dijous, dia 11 de novembre, vam engegar el nostre programa de ràdio anomenat: els Migdies d’EPC a Ràdio espluguenca.

Vam enviar l’enllaç del programa als pares i mares, als padrins i a tots els coneguts perquè ens escoltessin en la nostra primera emissió a les ones.

Però que hi ha darrere de cada emissió?

Vam començar fent una pluja d’idees per escollir el nom del programa de la ràdio, les seccions que volíem tractar a cada programa i quines tasques hauríem de realitzar per poder dur-ho a terme.

Ens vam dividir en grups i vam començar amb el desenvolupament del guió, la selecció de les músiques, el projecte de logotip, etc.

Així doncs, vam decidir que havíem de donar a conèixer la nostra primera emissió de ràdio a tota la gent del poble i vam veure que necessitàvem fer un cartell publicitari i penjar-lo a diferents indrets de la localitat.

Vam decidir, conjuntament, que faríem un programa cada tres setmanes.

Quan vam tenir-ho tot llest vam començar l’emissió amb  els nervis i les inquietuds del directe, amb tot el guió repartit, el micròfon sobre la taula i les músiques preparades… i  amb un: ” Estem a l’Aire en 3, 2, 1, comencem el directe! ” i a partir d’aquí tot va tenir lloc tal i com ens esperàvem, tot va anar desenvolupant-se magníficament!

Ei, i com no!, els nostres companys, els alumnes de la classe d’Educació Infantil i de Cicle Inicial, a la seva aula, anaven seguint tot el programa de ràdio i no es perdien ni un detall.

Podeu escoltar aquest programa a l’ enllaç.

Esperem que acabem formant un gran programa amb RÀDIO ESPLUGUENCA I ELS MIGDIES D’EPC.

Us deixem en aquest enllaç algunes fotos de la gravació del programa: