Posa’t les ulleres a l’escola Porcel de Cervera.

Des dels Serveis Socials Bàsics i el Servei d’Informació i Atenció a les Dones del Consell Comarcal de les Garrigues es van posar en contacte amb nosaltres per proposar-nos una activitat relacionada amb el projecte POSA’T LES ULLERES. Aquest té com a finalitat que l’alumnat conegui l’origen de les desigualtats i com aquestes es mantenen en la societat actual per afavorir a transformar la seva mirada perquè es converteixi en una mirada amb perspectiva de gènere.

L’activitat es va dur a terme el dia 29 de març amb les nenes de Cicle Superior i després de realitzar una fitxa en petit grup, van reflexionar sobre el que havien fet.

Si en voleu veure les imatges cliqueu en la fotografia AQUÍ.