Pintura amb un neteja vidres

Aquests darrers dies a l’escola hem realitzat activitats més lúdiques, que després ens han servit per a realitzar-ne altres. La setmana passada vam acomiadar els nostres practicants que acabaven les seves pràctiques en la nostra escola, per a fer-ho, els vam voler obsequiar amb un dibuix i una carpeta. Els petits vam fer una fons amb pintura on després cadascú va dibuixar a en Kevin. En aquest article podeu veure com vam realitzar aquest fons. Al nens i nenes se’ls va fer curt l’activitat i de ben segur que aquest estiu si els deixeu un neteja vidres i una mica de pintura s’ho passaran pipa!!!!

Si en voleu veure les fotografies cliqueu en la imatge.