Jornada esportiva. Escola Porcel de Cervera.

Aquest divendres vam realitzar la jornada esportiva a la nostra escola, un dia en el qual l’esport és el protagonista.

Els nens i nenes d’Educació Primària van dedicar el matí a fer una bicicletada fins a la masia de l’Emili i la Teresa on vam poder observar plantes estranyes i cactus, vam poder donar de menjar als animals, vam collir cireres,… Moltíssimes gràcies per acollir-nos Teresa i Emili!!!!

Els  petits de l’escola vam realitzar activitats en l’escola i els seus voltants. Vam passar una molt bona estona amb les balance bike que ens va deixar el Consell Esportiu, amb les seves bicicletes i en els jardins Verge de Montserrat, on vam jugar a l’hora del pati.

A la tarda vam poder gaudir, per classes, de les balance bike.

Va ser una jornada lúdico-esportiva que ens va agradar molt!!!!

Si voleu veure’n les imatges cliqueu en la fotografia.