A la recerca de la barretina del tió.

Avui els nens i nenes de la classe dels petits, de l’escola Porcel de Cervera, hem sortit als carrers de l’Espluga Calba a cercar la barretina del nostre tió.

Aquest matí hem trobat una nota del tió on ens deia que l’altre dia, mentre buscava la nostra escola, havia perdut la seva barretina, i ens demanava ajuda per a trobar-la.

Després de situar al plànol del poble els llocs més importants d’aquest, hem sortit a buscar-la.

En cadascun dels llocs marcats hem anat trobant les lletres de la paraula “barretina” i un cop trobades totes i composada la paraula, al darrera hem vist la foto del lloc on hi havia la barretina.

El tió ens ha preparat un joc amb el qual ens ho hem passat d’allò més bé.

Fins i tot la Cinta ens ha donat un trosset de pa a tots!!!!

Agraïm l’ajuda d’una amiga del tió que ha ajudat a fer possible aquest joc de pistes. 🙂

Si voleu veure més fotos cliqueu AQUÍ.