ZER Pedrera. Trobada Castanyada, curs 23-24

El dia 31 d’octubre tota la comunitat educativa de la ZER Pedrera hem celebrat la primera trobada d’aquest curs escolar, la Castanyada. Ha estat una jornada on la temàtica ha girat envers la tardor, les castanyes, el món de l’alimentació, les danses i cançons tradicionals i el més important, la figura de la Castanyera, que enguany ha estat molt especial.
Aquestes trobades són molt rellevants pel claustre de professors perquè és un moment on tot l’alumnat es reuneix i podem gaudir d’un dia de convivència, germanor i companyonia.
Si voleu veure les fotografies de la trobada podeu clicar damunt de la imatge.