ZER Pedrera. Teatre i audició musical

Com cada curs escolar l’alumnat de Primària de la nostra ZER ha participat en el teatre d’anglès i l’audició musical que gestiona el Centre de Recursos de les Garrigues. Les activitats s’han realitzat en dos dies diferents, El primer ha estat el dia 9 d’abril i ha estat dirigit a l’alumnat de 4t, 5è i 6è i el segon dia ha estat el 19 d’abril i ha estat per l’alumnat de 1r, 2n i 3r.

L’alumnat s’ho ha passat d’allò més bé. Han gaudit moltíssim, tant amb la funció teatral com amb les danses de l’audició musical.

Per veure més fotografies clicar damunt de la imatge.