ZER Pedrera. Save the Children

Aquest any també hem volgut participar amb l’ONG Save the Children fent l’activitat “Kilòmetres de Solidaritat”. És més que una cursa escolar. És una activitat esportiva solidària i divertida per l’alumnat, on l’objectiu principal és sensibilitzar la comunitat educativa de la importància que els drets de la infància es compleixin a tot arreu. A més els alumnes aprenen sobre una realitat diferent i se sensibilitzen a través de les xerrades que hem realitzat dins de l’aula.

Des de la ZER us volem donar les gràcies per la vostra col·laboració. S’ha recollit 156 euros que aniran a l’ONG Save the Children.

Per veure fotografies de l’escola Abat Ruera clicar AQUÍ.

Per veure fotografies de l’escola Porcel de Cervera clicar AQUÍ.