Un començament de trimestre ben blanc!

El temporal Filomena ha deixat un bon gruix de neu a Puiggròs que ha suposat el gaudi de tots/-tes els/les nostres alumnes. El paisatge blanc i el fred ens han acompanyat durant la primera setmana del segon trimestre.

I que bé s’ho han passat les nenes i els nens al sortir de l’escola fent batalles de boles de neu o simplement realitzant fantasioses construccions que malauradament no deixen de ser efímeres!

El mantell blanc que ha cobert l’escola i els patis es va desfent i, amb ell, se’n va la imatge bucòlica que hem vist durant uns quants dies per la finestra.

SI VOLEU VEURE MÉS FOTOS DE LA NEU A L’ESCOLA ABAT RUERA, CLIQUEU SOBRE LA IMATGE!