Treballem amb LEGO. Escola Porcel de Cervera.

A l’escola treballem la robòtica. La robòtica a l’escola ens permet treballar el pensament computacional.

El pensament computacional no té a veure només amb les màquines sinó amb la forma en què els infants s’enfronten als problemes i a les tasques a realitzar, mitjançant la imaginació i la creativitat arribem a noves solucions als problemes. Com a escola creiem que els nostres alumnes han de ser competents digitalment i capaços de cercar noves solucions i de treballar cooperativament amb els altres, així doncs la programació i robòtica és una de les habilitats a fomentar en la societat actual.