Taller de reciclatge a Educació Infantil. Escola Abat Ruera.

Aprofitant que tenim els contenidors a tocar de l’escola, hem treballat el reciclatge amb diferents tipus de residus casolans.
Primer hem observat quants i quin tipus de contenidors hi ha, doncs algun, com el taronja de l’oli de cuina reciclat, no el coneixeien i han escoltat i vist què s’hi diposita dins.
Després hem separat els nostres materials a reciclar per grups: paper i cartró plegat (al de color blau), plàstics, bricks i llaunes, (envasos, al de color groc), vidre (ampolles, pots i flascons, al de color verd), rebuig (al gris, on hem descobert on llençar els bolquers bruts, per exemple) i fracció orgànica (peles de fruita,menjar dolent…).
No hi havia contenidors de piles, que no solen estar a l’aire lliure.
Finalment hem dipositat cada material al contenidor on havia d’anar.
Ha estat una activitat força diferent i interessant.
I recordeu sempre les tres R: REDUIR, RECICLAR i REUTILITZAR!!!