Sortida cultural d’infantil a les Borges.

El passat dimarts 3 de març, l’alumnat d’educació infantil de la ZER va participar en dos interessants activitats a les Borges Blanques. En primer lloc va assistir a la Sala Maria Lois per gaudir d’una audició d’aquofonia. Un espectacle realitzat amb amb ampolles d’aigua afinades amb les diferents notes de l’escala penjada d’unes barres.

A més a més també vam tenir ocasió de conèixer i manipular diferents musicals d’altres zones del món com l’agogo, el gong o l’udu.

Després ens vam desplaçar a les instal·lacions de l’escola Joan XVIII per veure l’obra de teatre, ZIGGY AND THE SPACESIP que prèviament havíem treballat a l’aula.

Les dues activitats ens van agradar molt!! A continuació us deixem amb una petita tria de fotos. Si les voleu veure totes cliqueu a fotos i podreu veure la resta.