L’alumnat de l’escola Porcel de Cervera fem pinya per rescatar la nostra Castanyera

Uns dies abans de la tradicional festa de la Castanyada, ens va arribar a l’escola un misteriós sobre enviat per la presidenta de l’ABCC (associació de bruixes contra la Castanyada). En ell ens explicava que unes bruixes ens havien segrestat la castanyera i que, sols si aconseguíem desxifrar el número secret del cofre superant un seguit de proves, ens la tornarien i podríem celebrar la festa. Teníem tantes de gresca i celebració que immediatament vam fer equips i ens vam posar mans a l’obra. Tot l’alumnat vam fer pinya i vam treballar cooperativament per superar els reptes. I sí!!! ho vam aconseguir i tot va quedar en un divertit ensurt.

Si en voleu veure les fotografies cliqueu en la imatge.