REFLEXIONEM I PARLEM-CMS-ESPLUGA

Avui els alumnes de cicle mitjà i superior de l’escola Porcel de Cervera de L’Espluga Calba ens hem agrupat a religió i a valors per fer reflexions conjuntes sobre els comportaments humans.

Amb un senzill joc de parelles els/les alumnes hem posat en comú: el respecte a la diversitat, la igualtat de gènere i el valor de les persones.

Després hem visionat dos videos sobre la Malala Yousafzai, activista pakistanesa. La noia més jove a rebre el Premi Nobel de la Pau el 2014 per defensar i lluitar a favor de l’educació de les dones.

Si voleu veure més fotos cliqueu damunt la imatge.