Racó de la tardor a Ed. Infantil

Quan arriba la tardor, el nostre entorn s’envolta de colors i de fruits de temporada que no podem gaudir durant la resta de l’any. A l’escola ens agrada molt aquest moment màgic i per això els més petitons hem volgut crear el nostre propi racó de la tardor. Durant uns dies hem sortit a l’entorn a observar i agafar elements per plenar el nostre racó, i d’altres els alumnes els han portat de casa. Fruites, fruits secs i fulles han estat els protagonistes. Un cop construït el racó hem estat observant les seves característiques, si son durs o tous,  si són comestibles, si es poden menjar crus o cuits… Ens encanta experimentar amb tots aquest elements i cada cop en sabem més.