Novetats BIBLIORUERA!

Benvolgudes famílies,

tenim el goig de comunicar-vos un seguit de novetats que contribuiran a millorar la nostra biblioteca escolar. la “BIBLIORUERA”!

LA PROPERA SETMANA S’INICIA EL PRÉSTEC DE LLIBRES DEL RECENT REVISAT, EXPURGAT, RENOVAT I CATALOGAT FONS BIBLIOGRÀFIC DE L’ESCOLA ABAT RUERA!

Els nens i nenes de l’escola Abat Ruera podran agafar en préstec qualsevol dels llibres que formen part del nostre fons bibliogràfic. Recentment, la coordinadora de la BIBLIORUERA, la Pili, ha catalogat i ha entrar al programa e-Pèrgam cada un dels llibres de l’escola, més de 2000!. Això ens permetrà fer el préstec a través d’un sistema informàtic que ens facilitarà molt les coses i contribuirà a una millor gestió de la nostra biblioteca escolar.

Tots els alumnes tindran un espai setmanal per a gestionar el préstec dels llibres que vulguin llegir al llarg de la setmana:

• pels alumnes de 1r-3r serà els dimarts, des de les 10.30 fins a les 11.00h.
  • pels alumnes de 4t-6è serà els dijous, des de les 10.30 fins a les 11.00h.

BIBLIOPATI

Jugar a futbol, jugar al parc, córrer, saltar… I per què no llegir?

Aquells nens i nenes que vulguin, els dimecres, podran baixar els seus llibres preferits al pati per tal de gaudir de la lectura en qualsevol dels bonics espais de la plaça de Puiggròs.

I és que tenim alumnes que gaudeixen llegint!!!