No ens desdibuixeu!

Bona tarda,

Aquest tercer trimestre hem participat al Projecte Dona la Nota, No ens desdibuixeu!. Una proposta del Camp d’Aprenentatge, Pau Casals, que ens ha permès concloure la temàtica del Medi Ambient treballada al llarg d’aquest curs amb el treball de la seva cançó. En el següent vídeo, podreu gaudir del resultat.

A més a més, demà, dia 5 de juny sobre les 11 del matí, els integrants del Petit Taller de Cançons autors de la cançó No Ens Desdibuixeu, interpretaran en directe una versió acústica des del Museu Vil.la Casals del Vendrell.
A la pàgina web podreu seguir la retransmissió d’aquest acte central de DONA LA NOTA, i cantar-la amb totes les escoles participants. També a tots els Canals de TV de la XARXA durant la retransmissió del programa “ Bentrobats” es farà una connexió en directe amb l’acte central. En acabar es posarà també el videoclip per si es prefereix cantar-la amb la versió original.

Si cliqueu a l’enllaç de la web, us trobareu una sorpresa, en la qual hi participen tots els nens i nenes de les escoles participants! Esperem que us agradi!

Equip docent ZER Pedrera