Càlculs divertits a CI. Escola Porcel de Cervera

Fer càlculs matemàtics sempre es pot fer una mica costa amunt, per aquest motiu sempre intentem fer activitats diferents que resultin més divertides i engrescadores per als alumnes. Aquest cop l’alumnat de 1r,2n i 3r hem estat realitzant càlculs matemàtics amb un activitat en grup que ens ha agradat molt. Primer cada alumne ha preparat en una taula amb retolador villeda esborrable un seguit d’operacions per la resta de companys-es. Després tots i totes han rodat per les diferents taules resolent les operacions i al final les hem corregit tots junts buscant alternatives als errors i celebrant super contents els encerts! Ha estat molt gratificant veure com tots-es volien participar per resoldre-les i com s’ajudaven els uns als altres quan trobaven errors de formulació!

Cliqueu l’enllaç per veure que bé ho hem passat!

FOTOS.