L’Empremta de l’escola Àbat Ruera!

La setmana passada a l’escola Àbat Ruera, vam poder gaudir de moltes activitats relacionades amb la diada de la Pau.

En primer lloc, el dimarts dia 28 de gener, vam realitzar un apadrinament d’empremtes (barrejant tots els nens i nenes de les diferents edats de l’escola i la llar d’infants) per poder realitzar el mural cooperatiu. Aquesta activitat va consistir en estampar els nostres peus, utilitzant pintures dels colors del món, calcar el nostre peu i, tot decorant-lo, escriure la nostra aportació per millorar el món en què vivim.

I, en darrer lloc, el dia 30 de gener, vam celebrar la cursa solidària per tal de recaptar diners per als nens i nenes de la tribu dels Rohingyes amb el lema Kilòmetres de solidaritat.  Tot un èxit! Seguidament, vam concloure la jornada amb la posada en comú de les nostres reflexions.

A mode de conclusió, ha estat una setmana plena d’activitats significatives que ens han permès reflexionar sobre l’empremta que deixem en el món a llarg i curt termini.

Podeu consultar les imatges de la setmana al següent enllaç.