L’alumnat de l’escola preparem les mones de Pasqua. Porcel de Cervera.

S’acaba el trimestre i com cada any això significa que arriba un dels moments més dolços de l’escola: preparar les Mones de Pasqua per menjar-nos -les tots-es junts! Als nens i nenes ens encanta fer les nostres pròpies Mones i guarnir-les al nostre gust. Per això abans de posar-nos mans a la massa, hem fet la llista de la compra i hem anat al Miquel a buscar tot el que necessitàvem. Evidentment, per ser una ocasió especial, la xocolata i els ous de xoco no podien faltar.

Mireu quines Mones més espectaculares que hem fet! I a sobre ens van quedar boníssimes!

Cliqueu per veure les fotos!https://photos.app.goo.gl/5g6tDAYGXE4RmccbA