La Mona a l’Escola Porcel de Cervera.

Hola, famílies!

Les vacances ja arriben i com que el dia de la mona no hi serem a l’escola, hem volgut preparar-la abans! Així és que, ahir dijous vam anar a comprar els ingredients a la botiga del poble “cal Miquel” per poder fer avui la nostra mona de Pasqua!

Al matí hem preparat tota la mona amb els ingredients que els alumnes volíem i l’hem guardat a la nevera per poder menjar-la a la a tarda. Ha sigut molt divertit i a més, ens han quedat genial!

A la tarda, hem buscat els ous de pasqua pel pati de l’escola i després ens hem menjat les mones que havíem fet al matí. Però el millor de tot… és que estaven boníssimes!

Moltes gràcies a l’AMPA de l’escola pel dolç detall que han tingut amb alumnes i professors.

Aquí sota, podeu veure les fotos del procés clicant a la imatge.