Kilòmetres Solidaris a l’Escola Porcel de Cervera

A l’escola vam realitzar una campanya amb col·laboració amb l’ONG “Save the Children”, on les famílies i l’alumnat mitjançant petits donatius i patrocinadors aportarem el nostre gra de sorra perquè tots els infants puguin tenir tots els seus drets.

Mitjançant aquesta campanya i la realització dels nostres recorreguts en format de cursa, sumarem kilòmetres i ajudarem a les persones més vulnerables en aquest tema, les nenes i els nens.

L’objectiu, no només és recollir diners per a diferents causes sinó que volem impulsar, tant els hàbits de vida saludables, com la cultura de l’esforç i solidaritat envers els altres. Pensem que aquest objectiu només es pot aconseguir si família i escola treballem junts.

Volem felicitar a les famílies per venir a animar durant la cursa i per la vostra col·laboració. S’ha recollit un total de 214,80 euros que juntament amb els diners recollits a Puiggròs aniran a l’ONG Save the Children.

Per poder veure les fotografies de la cursa cliqueu a la fotografia.